SEO, PPC CZY OBA? CO JEST ODPOWIEDNIE DLA TWOJEJ WITRYNY?

W dzisiejszym świecie internetowym nie wystarczy po prostu strona internetowa z dużą ilością ładnych zdjęć i opisów produktów. Potrzebujesz strony internetowej, którą można łatwo znaleźć, gdy ludzie będą gotowi dokonać zakupu.

Istnieje oczywiście kilka usług marketingu online, które mogą pomóc w tym procesie. SEO i PPC to często pierwsze rzeczy, które przychodzą na myśl w celu poprawy wyszukiwania i zwiększenia ruchu.  

Pytanie brzmi: który jest odpowiedni dla Ciebie?

Dzięki SEOoptymalizacja pod kątem wyszukiwarek ) kierujesz reklamy na określone słowa kluczowe, aby zwiększyć organiczny ruch i ranking strony. Celem jest, aby Twoja witryna pojawiła się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania, w których ludzie częściej ją klikają.

Odsetek osób, które klikają witrynę, dramatycznie spada wraz ze spadkiem wyników w witrynie. SEO może pomóc Twojej firmie dotrzeć do odpowiednich odbiorców i zwiększyć ruch / sprzedaż.

Dzięki PPC ( pay-per-click ) słowa kluczowe są kierowane w celu utworzenia serii reklam, ale nie musisz nic płacić, chyba że użytkownik je kliknie. Reklamy PPC są wyświetlane u góry strony i są wyraźnie oznaczone jako reklamy. Ponieważ jednak nie ma już reklam po prawej stronie, dzięki tym aukcjom wyniki organiczne zostały przesunięte w dół strony.

admin
admin

No Comments

Write a Reply or Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *