SEO.COM INTERNETOWY KOLEKTYW TREŚCI

W ostatnim tygodniu działo się wiele rzeczy związanych z SEO. Pomiędzy wprowadzeniem przez Google dość znaczących zmian w sposobie wyświetlania fragmentów autorstwa na stronach wyników a interesującymi badaniami dotyczącymi wpływu optymalizacji pod kątem wyszukiwarek na ruch. My także zapoznaj się ze świetnym artykułem na temat tego, jak zrównoważyć czas między bardziej konwencjonalnymi procesami SEO a content marketingiem.

Eksperyment pokazuje, że do 60% ruchu „bezpośredniego” to wyszukiwanie organiczne

Co tak naprawdę oznacza ruch „bezpośredni”? Często jest to po prostu repozytorium ruchu, który z jakiegoś powodu jest trudny do sklasyfikowania. Na przestrzeni lat wiele rzeczy zmieniło sposób, w jaki wiele programów analitycznych zgłasza ten ruch. Wszystko, od zmiany Google przez wyszukiwanie zaszyfrowane po przeglądarki, które po prostu nie zgłaszają, skąd pochodzi użytkownik, może zmienić sposób zgłaszania ruchu bezpośredniego.

Okazuje się jednak, że ogromna część tego rzekomo bezpośredniego ruchu faktycznie pochodzi z bezpłatnych wyników wyszukiwania.

Skąd to wiemy? W wyszukiwarkach możesz zapoznać się ze szczegółami bardzo interesującego eksperymentu. Zasadniczo ludzie z Groupon usunęli witrynę z listy na jeden dzień. (W artykule bardzo wyraźnie ostrzegają przed próbowaniem czegoś takiego na własną rękę).

Teoria jest prosta. Gdyby zostali dezindeksowani, nawet przez krótki czas, poziom bezpośredniego ruchu powinien był pozostać normalny. W końcu wszyscy podobno pochodzili bezpośrednio z witryny.

Zobaczysz w artykule, że najwyraźniej tak nie było. Pamiętaj o tym następnym razem, gdy będziesz musiał uzasadnić wartość SEO w swojej kampanii marketingowej.

Google wzywa Takebacks na temat autorstwa Zdjęcia: alternatywna teoria

Kilka tygodni temu Google ogłosiło kilka ogłoszeń, dzięki którym wielu sprzedawców internetowych zaczęło zadawać pytania. Co najważniejsze, wyszukiwarka podnosi wagę autorstwa, aby ustalić jej trafność, nawet wyświetlając zdjęcie autora obok opisu postu w wynikach wyszukiwania.

Cóż, nie więcej!

Dlaczego? Cóż, oficjalnym powodem jest to, że Google przeprowadziło badania na ten temat i ustaliło, że zdjęcia nie poprawiły znacząco współczynników klikalności. Pamiętajmy też, że nie tak dawno temu Google zaczął tłumić, którzy autorzy mieliby wyświetlać swoje zdjęcia. Po raz kolejny nieetyczni marketerzy próbowali zagrać w system, więc system został zaostrzony.

Jednak niektórzy ludzie mieli inne przemyślenia. Weźmy na przykład ten tweet Randa Fishkina:

Rand Fishkin@randfish

IMO, most compelling explanation for Google removing profile pics from search is that it distracted from ads, and cost advertisers clicks6312:53 AM – Jun 26, 2014Twitter Ads info and privacy120 people are talking about this


Możemy jednak zająć się tym bardziej. W tym poście Elisy Gabbert na blogu WordStream możemy przyjrzeć się bliżej wiarygodności tej alternatywnej teorii.

Jak podzielić czas między techniczne SEO i content marketing

W tym artykule Neil Patel przedstawia szeroką granicę między technicznym (lub konwencjonalnym) SEO a content marketingiem i pyta, jak dokładnie moglibyśmy podzielić nasz czas, aby być jak najbardziej efektywnym. W końcu mamy tylko ograniczoną ilość czasu na każde zadanie, dlatego chcemy mieć pewność, że nasze wysiłki przynoszą najlepsze rezultaty.

Zarówno SEO, jak i content marketing mają dużą wartość, ale dotyczą zupełnie innych elementów marketingu i brandingu. Był czas, kiedy SEO było wszystkim, czego naprawdę potrzebowałeś. Sposób, w jaki używałeś słów kluczowych, zoptymalizowałeś treść i zbudowałeś strukturę linków był ogólnie wystarczający. Teraz zajmuje to trochę więcej.

Większość technicznych aspektów SEO jest dość dobrze znana. Ale, mówi, to samo nie zapewni sukcesu. To jednak zapewni ci sukces. Skąd więc sukces? Tam właśnie wkracza cały content marketing.

SEO ustawia cię do odbierania ruchu. Content marketing wysyła to. Treść wciąż jest królem. Tutaj możesz się wyróżnić. Każdy może robić SEO i każdy może robić content marketing , ale tylko Ty możesz zrobić jedną kreatywną, niesamowitą rzecz, która wyróżnia Twoją firmę.

Branża SEO cały czas się zmienia i nadążanie za nią może być naprawdę trudne. Niektóre z tych nowych rozwiązań i strategii mogą pomóc Ci poprawić rankingi online i rozwijać markę. Zapoznaj się z tymi artykułami, aby zagłębić się nieco w ostatnie zmiany.

admin
admin

No Comments

Write a Reply or Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *