POZYCJONOWANIE I ZAKAZY SEO, CZYLI DLACZEGO NIE POWINIENEŚ ŁĄCZYĆ BUDOWANIA I CO ROBIĆ ZAMIAST TEGO

Aktualizacje algorytmu. Kary ręczne. Niejasne wytyczne. Sprzeczne stwierdzenia. Jeśli dopiero zaczynasz pracę w świecie SEO (a nawet jeśli byłeś przez jakiś czas), może być trudno wiedzieć dokładnie, co Google akceptuje, a czego nie. Jak możesz być pewien, że dostajesz najwięcej uderzać o złotówkę za SEO, wciąż grając według zasad giganta z branży wyszukiwania?

Ten post omawia niektóre strategie SEO, których zdecydowanie powinieneś unikać, a także niektóre zrównoważone praktyki, które powinieneś wdrożyć. Żadna z tych list nie ma być wyczerpująca – powinieneś zamiast tego użyć ich do rozważenia własnego podejścia marketingowego i wprowadzić niezbędne zmiany.

Zawołano 2007. Chce wrócić do strategii budowania linków.

Krótko mówiąc: jeśli nadal wykonujesz „łatwe” tworzenie linków – cokolwiek zautomatyzowanego, masowo skalowalnego, manipulacyjnego lub niskiej jakości – musisz przestać. Nie ma znaczenia, czy zostaniesz ukarany przez Google, ale kiedy . To wyklucza wiele strategii łączenia, które kiedyś uważano za standardowe praktyki, takie jak:

  • Komentarze na blogu lub forum – jeśli próbujesz uzyskać kilka szybkich linków, pozostawiając komentarze na blogach lub forach, równie dobrze możesz nie tracić czasu. Większość blogów i forów używa atrybutu „no follow” dla linków pozostawionych w komentarzach, co oznacza, że ​​nie mają one wpływu na rankingi wyszukiwania. Nawet jeśli możesz znaleźć witryny, które spełniają kryteria słuszności linków, łatwo wpaść w kłopoty, jeśli za każdym razem publikujesz ten sam nadmiernie zoptymalizowany tekst kotwicy.
  • Przesyłanie katalogów – kiedyś podstawa budowania linków SEO, przesyłanie katalogów jest teraz trujące. Nadal może istnieć kilka odpowiednich, edytowanych przez ludzi katalogów ( DMOZ to jeden), a jeśli chcesz je przesłać, możesz, ale powinieneś zachować szczególną ostrożność.
  • Blogowanie gości i przesyłanie artykułów – treść niskiej jakości produkowana i przesyłana masowo jest od jakiegoś czasu złym pomysłem, ale należy również ponownie rozważyć każdą treść, która jest napisana wyłącznie jako sposób na uzyskanie linków.
  • „Widżet” lub linki infograficzne – wytyczne Google wyraźnie wzywają „ linki bogate w słowa kluczowe, ukryte, [i] niskiej jakości” osadzone w widżetach (takich jak licznik odwiedzających) lub infograficzne kody umieszczania. Problem polega na tym, że osoby, które kopiują podany przez Ciebie kod, mogą nie zdawać sobie sprawy, że kopiują również linki.
  • Odszkodowane linki – powinno to być oczywiste, ale nie płacić za linki. Powinieneś również zachować ostrożność, wysyłając bezpłatne produkty lub próbki w zamian za recenzje – możesz to zrobić, ale powinieneś rozważyć to raczej jako reklamę niż budowanie linków i traktować to jako takie.

Więc co powinieneś robić?

Jakie są zatem opcje zrównoważonej strategii SEO? Naprawdę wiele z nich sprowadza się do twojego sposobu myślenia. Jeśli robisz coś „tylko”, aby zbudować portfel linków zwrotnych, istnieje duża szansa, że ​​nie powinieneś tego robić. Jeśli bardziej martwi Cię sprawiedliwość linków i wskaźniki, takie jak domain authority, niż faktyczny ruch i budowanie marki w odpowiednich witrynach związanych z branżą, musisz przemyśleć swoje priorytety.

Wiele wymienionych powyżej „złych” strategii SEO może być cennych, jeśli podejdzie się do nich we właściwy sposób. Zobaczmy, jak:

  • Content marketing OK, więc prawdopodobnie czytałeś artykuł na blogu lub dwa w ciągu ostatnich sześciu miesięcy o tym, jak publikowanie gości jest „martwe”, i to prawda. Jak wspomniano powyżej, jeśli piszesz blogi tylko po to, aby uzyskać linki, musisz przestać. Z drugiej strony content marketing w celu dotarcia do klientów i generowania prawdziwego ruchu jest żywy i ma się dobrze.
    To wymaga czasu i poświęcenia.

Powinieneś zidentyfikować witryny i platformy, na których Twoi klienci już szukają informacji i pracować nad nawiązaniem relacji z właścicielami lub redaktorami witryn. Zaoferuj im coś wartościowego zamiast po prostu o coś prosić. Uzyskanie linku powinno być kwestią drugorzędną (lub trzeciorzędną lub czwartorzędową …).

  • Interakcja ze społecznością – Niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności, istnieje społeczność, blog lub centrum społecznościowe lub forum (prawdopodobnie kilka) poświęcone temu tematowi. Dowiedz się, gdzie ludzie będą zadawać pytania lub mówić o zaletach i wadach Twojego produktu. Zaangażować się. Weź udział w dyskusjach.

Tak, jak wspomniano powyżej, komentarze na blogach lub forach mogą być nadużywane, ale nie w przypadku, gdy jest to zrobione w celu zgodnego z prawem dostarczenia wartościowych informacji. Pomyśl o tym: czy wolisz, aby ludzie dowiedzieli się o twoim produkcie od ciebie lub od konkurencji? Możesz nawet dołączyć linki lub informacje o promocjach, gdy są one naturalnie dopasowane. Chodzi o to, aby być prawdziwym – używaj swojego prawdziwego imienia i bądź otwarty na ludzi w sprawie wszelkich konfliktów interesów, które możesz mieć.

  • Twórz świetne treści dla własnej witryny i właściwości społecznościowych – czy masz na swoim blogu treści, które ludzie chcą udostępniać? Czy wchodzą w interakcje z tym, co publikujesz na swoich kontach społecznościowych? Jeśli odpowiedź na te pytania brzmi „nie”, musisz przemyśleć swoją strategię produkcji treści . Czym interesują się Twoi klienci? Czym się przejmują? Co działa dobrze dla Twoich konkurentów? Tworzenie doskonałej zawartości może pomóc w zdobywaniu linków zamiast ich budowania.

Po utworzeniu doskonałej zawartości wyświetlaj ją ludziom. Skontaktuj się z właścicielami blogów, z którymi masz relacje, i powiedz im o swoim utworze i sprawdź, czy nie mieliby nic przeciwko udostępnieniu go. Opublikuj go we wszystkich społecznościach, w których aktywnie uczestniczysz. Zmień przeznaczenie na różne formaty (slajdy, filmy, memy) i udostępnij na platformach agregujących treści (SlideShare, Visual.ly itp.). Rób to konsekwentnie, a ludzie zaczną przychodzić do Twojej witryny po Twoje niesamowite treści.

Czego możesz oczekiwać od swojej internetowej agencji marketingowej

Mam nadzieję, że to oczywiste z tego postu, ale jeśli tak nie jest, pozwólcie, że powiem: jeśli nadal oczekujesz długich list linków zbudowanych przez twoją agencję marketingu internetowego, prosisz o kłopoty. Tworzenie linków na masową skalę jest martwe , a każdy, kto oferuje to za Ciebie, nie dba o interesy Twojej firmy.

To, czego możesz i czego możesz oczekiwać od partnerów marketingowych, to dobrze zbadane strategie treści, które mają na celu zlokalizowanie potencjalnych klientów i dotarcie do nich poprzez utworzenie odpowiedniego rodzaju treści wymienionych powyżej. Zapytaj o tytuły i tematy oraz miejsca, w których planują opublikować Twoje treści. Mogą również pomóc w promocji społecznej i budowaniu społeczności.

Aby odnieść sukces, musisz chcieć z nimi współpracować i przekazywać informacje o swojej firmie i branży. Czy są jakieś czytane publikacje, które mogą sprawdzić? Czy produkowałeś kiedyś jakieś informacje (białe księgi, broszury itp.), Które możesz przesłać? Im więcej informacji podasz, tym bardziej skuteczna będzie Twoja kampania marketingowa.

Podziel się swoimi przemyśleniami poniżej. Jakie strategie marketingowe działają dla Ciebie? Jaka jest twoja formuła udanej treści?

admin
admin

No Comments

Write a Reply or Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *