LOGO SEO

Gary Illyes z Google opublikował niesamowite pytanie i odpowiedź na Twitterze, mówiąc o stronach, które są na skraju progu jakości Google. Powiedział, że jeśli Twoje strony znikną z wyszukiwarki Google, a następnie pojawią się ponownie po ręcznym przesłaniu ich do Google, oznacza to, że jesteś na tej krawędzi. Oceń ten post

LOGO SEO

John Mueller z Google powiedział, że błędem jest stwierdzenie, że „domeny Edu mają zwykle mnóstwo linków wychodzących i jako takie, Google ignoruje ich dużą część”. Powiedział: „Ludzie, którzy skupiają się na linkach .edu, zwykle mają większe problemy, którymi mogą się martwić, ale z pewnością nigdy nie powiedziałem, co sugerujesz”. Wskaźnik

Google mówi, że nie ignoruje wszystkich linków EduCzytaj więcej »

LOGO SEO

Kiedy Google ogłosił nową aktualizację spamu linków, pojawiło się mnóstwo zamieszania z tym ogłoszeniem. Zamieszanie dotyczyło głównie tego, czy musisz zmienić swoje linki nofollow na rel=sponsorowane dla linków partnerskich lub podobnych. Odpowiedź brzmi nie, nofollow jest w porządku i nie będziesz mieć kłopotów używając nofollow zamiast rel

Google: nie musisz przełączać rel nofollow na rel sponsorowaneCzytaj więcej »

LOGO SEO

Google został zapytany, czy masz angielską wersję swojej witryny od lat, a następnie rozszerzysz witrynę na Francję. Tworzysz więc subdomenę lub podfolder FR dla francuskich użytkowników. Czy sygnały z wersji angielskiej przechodzą do francuskiej wersji witryny? Gary Illyes z Google powiedział ogólnie

Google: ogólnie zlokalizowana wersja Twojej witryny otrzymuje własne sygnałyCzytaj więcej »