NIE BÓJ SIĘ ZMIAN ALGO: MYŚLENIE PRZYSZŁOŚCIOWE SEO

Nie buduj tego, co wynagradza Google. Zbuduj to, co Google chce nagrodzić. Przyjęcie tej filozofii sprawi, że będziesz strzelać korkami do szampana, gdy Google wprowadzi poważną aktualizację zamiast wystraszyć się i martwić o zwolnienie.

Zdecydowałeś się celować w ruchomy cel.

Nie obwiniaj Google. Nie są organizacjami non-profit. Mywiedzą, że chcą tworzyć SERP, które przynoszą im pieniądze, co obejmuje zachęcanie do klikania trafnych, wiarygodnych reklam, ale także dostarczanie użytkownikom cennych wyników, aby mogli wrócić. Więc nie rób wymówek. Google chce najlepszych, najbardziej odpowiednich stron u góry ich bezpłatnych wyników, wiedząc, że z czasem będą zarabiać dzięki lojalnym klientom.

Wiedząc, że Google stale stara się poprawiać osiągane wyniki, każdego dnia decydujesz, czy chcesz zbudować to, co Google nagradza dzisiaj, czy wczoraj, albo możesz zbudować to, co Google chce nagrodzić.

Co powstrzymuje nas przed wybraniem tego ostatniego

Nacisk. Czy to od klientów, od naszego szefa, czy od spłaty kredytu hipotecznego, odczuwamy presję, aby uzyskać wyniki już teraz. Nie ma na to łatwej odpowiedzi, co jest dość dobrą rzeczą. Wszyscy robią to łatwo, a ty kończysz na dużej konkurencji i trudno jest oddzielić. Ale to właśnie wybieranie robienia tego, co trudne i ryzykowne, oddziela sukces.„Cokolwiek wybierzesz, rób to, ponieważ jest to trudne, a nie dlatego, że jest łatwe. Matematyka i astrofizyka są trudne. Przy każdej trudnej rzeczy, którą osiągasz, mniej innych ludzi robi to samo co ty. To właśnie oznacza robienie czegoś trudnego. I na granicy tego, każdy wybija ścieżkę do twoich drzwi, ponieważ jesteś jedynym, który rozumie niemożliwą koncepcję lub rozwiązuje niemożliwy problem. ”

-Neil DeGrassi Tyson

Tonąć lub pływać. Wiedz, że jest w tym ryzyko. Możesz zawieść, możesz po prostu nie mieć wystarczająco dużo czasu lub osoba podejmująca decyzje może nie ćwiczyć wystarczającej cierpliwości. Nie próbuję przekonać wszystkich do wyboru tej ścieżki. Wolałbym nie mieć konkurencji. Chcę tylko pokazać, że jest inna opcja.

JAK ZMIENIĆ STRATEGIĘ

Upewnij się, że będziesz mieć pracę

Największą przeszkodą będzie uzyskanie wpisowego. Twój kierownik lub klient musi zrozumieć strategię długoterminową a krótkoterminową. Nie różni się to od inwestowania finansowego. Twoja strategia musi odpowiadać celom i oczekiwaniom osób podejmujących decyzje dotyczące tego, czy nadal będziesz dla nich pracować.

Spróbuj empatii

Zadaj sobie pytanie, co robi Twoja firma, dzięki czemu ludzie są szczęśliwi. Chodzi nie tylko o uzyskanie rankingu i ruchu, celem jest przedstawienie rozwiązania osobom, które mają odpowiedni problem. Musisz więc podejść do swojej witryny i firmy z punktu widzenia odwiedzającego. Bądź ze sobą szczery. Co możesz zapewnić lepiej niż niezliczoną liczbę innych witryn w sieci?

Bądź dużą rybą w małym stawie

Zastanów się nad konkurencją i co robią. Jeśli nie możesz być znacznie lepszy w tym, co robią, znajdź niszę, którą chcesz zdominować. Obuwie Keen szybko rosło nie poprzez celowanie w największym segmencie rynku, ale poprzez kierowanie do osób o szerszych stopach, które nie miały wielu opcji. Większość innych producentów obuwia produkowała buty tylko dla osób o stopie o stałej szerokości, ponieważ był to największy rynek. Ale także wtedy miał największą konkurencję. Zamiast walczyć o mały kawałek dużego ciasta, Keen wybrał ogromny kawałek nieco mniejszego ciasta.

Dopasuj swoje zasoby

Mamy nadzieję, że masz już niektóre zasoby potrzebne do zrobienia tego, co musisz zrobić. I większość twoich zasobów będą umiejętnościami, które ludzie posiadają. Istnieją mniej niż idealne, darmowe rozwiązania dla prawie wszystkiego, więc nie przejmuj się tym teraz. Dobrzy ludzie są zaradni i nie możesz znaleźć alternatywnych źródeł dla pisarzy, projektantów, programistów itp. Potrzebujesz gawędziarzy i ludzi z wizją i energią, niezależnie od ich medium. Jeśli nie masz kreatywności, nie masz nic.

Podnoś duże ciężary„Wszyscy chcą być kulturystami, ale nikt nie chce podnosić ciężarów.”-Ronnie Coleman

Tu nie chodzi o szybkie wygrane i nisko wiszące owoce. Chodzi o szlifowanie i cierpliwość. Jeśli nie można go łatwo skalować, prawdopodobnie jesteś na dobrej drodze. Nadal dąż do wydajności, ale nie poświęcaj produktu końcowego. Sieć jest już pełna miernych treści.

Rozwiń rozmowę

Wszyscy wiedzą, że unikalna treść jest ważna, ale niektóre interpretacje tego są lepsze niż inne. Łatwym wyjściem jest wzięcie unikalnego wymogu dotyczącego zawartości jako potrzeby posiadania unikalnej grupy słów i liczb. Jeśli rozumiesz pojęcie „unikatowy”, którego użyłeś do stworzenia swojej unikalnej oferty wartości, masz ważniejsze rzeczy do zrobienia niż przeczytanie tego. Będziesz chciał wrócić do pierwszego.

Unikalna treść powinna oferować wyjątkową wartość, wyjątkową interpretację lub pomysł, lub może wywoływać w ludziach wrażenie, że wszystko inne w tej dziedzinie jeszcze się nie działo. Zrób to. Rozwiń rozmowę, nie powtarzaj tego, co już zostało powiedziane.

Rozwijaj swoje królestwo

Treść jest królem, ale zasięg poszerza twoje królestwo. Tak jak świetny produkt wymaga ekspozycji, aby uzyskać przyczepność, tak świetna witryna internetowa wymaga ekspozycji, aby uzyskać ruch. Zawsze byłem mniej skłonny do „budowania” połączeń, nie ma wątpliwości, że musisz dostać się do gałek ocznych. Ale bądź ostrożny ze skalowaniem swoich wysiłków. Ponownie okazuj empatię i pomyśl, co byś zrobił, gdyby Twój e-mail dotarł do skrzynki odbiorczej. Jeśli nie podasz sobie linku, przerabiaj swój zasięg, aż to zrobisz. To samo dotyczy publikowania w serwisach społecznościowych.

Więcej żółwia, mniej zająca

Ludzie, którzy nie znają kart, twierdzą, że wygrywanie w pokera polega na szczęściu. Dobrzy gracze w pokera mówią, że wszystko zależy od umiejętności. I podobnie jak wiele innych rzeczy, jest to trochę jedno i drugie. Aby wygrać, potrzebujesz umiejętności, aby pozostać w grze wystarczająco długo, aby mieć szczęście. Czasami masz szczęście i szybko wygrywasz. Ale oczekuj stałego postępu zamiast skoków wystających w raportach. Wasze wielkie wygrane będą, gdy pojawią się nowe aktualizacje Pandy i będą one trwały.

admin
admin

No Comments

Write a Reply or Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *