IDEALNY MODEL POZYSKIWANIA BEZPŁATNYCH WYNIKÓW WYSZUKIWANIA

Pozyskiwanie bezpłatnych wyników wyszukiwania jest obecnie jedną z najtrudniejszych rzeczy w marketingu. Wyszukiwarki są bardziej złożone niż pięć lat temu, a wraz z dojrzewaniem sieci społecznościowych i rozwojem relacji Bing z dużymi serwisami społecznościowymi sygnały społecznościowe wpływają na organiczne wyniki wyszukiwania. Zniknęłydni kupowania linków i pozyskiwania linków niskiej jakości. SEO wymaga teraz prawdziwych umiejętności, prawdziwych testów, więcej czasu i wysokiej jakości pracy niż kiedykolwiek wcześniej.

Ciągły ruch w branży może sprawić, że opracowanie niezawodnej strategii stanie się prawdziwym wyzwaniem. Z pomocą niektórych ekspertów branżowych i rygorystycznych testów każdego dnia nadszedł czas, aby ujawnić dobry, solidny i ponadczasowy model SEO.

Jeśli szukasz srebrnej kuli, prawdopodobnie jesteś w złym miejscu. Skuteczne kampanie w bezpłatnych wynikach wyszukiwania przypominają raczej bieganie w maratonie. Srebrne kule należą już do przeszłości. Myślenie strategiczne i ciężka praca to jedyny model, który działa obecnie.

Zrozumienie wyszukiwarek

Wyszukiwarki są dwustronne. Masz stronę organiczną i płatną, ale ten model marketingowy koncentruje się na organicznej stronie Google.

Wyniki Google są oparte na algorytmie, który ma ponad 200 różnych czynników rankingu. Te czynniki determinują trzy rzeczy, które według Google przyniosą najlepsze wyniki wyszukiwania:

  1. Trafność – wyszukiwarka może to ustalić na podstawie słów na stronie internetowej (tytuł, nagłówek, opis, treść itp.), Lokalizacji firmy (lokalne SEO), tekstu kotwicy w linkach lub słów otaczających tekst kotwicy . Trafność jest również ogromna w przypadku zapytań z długiego ogona, ponieważ Google próbuje dopasować najtrafniejszą treść do konkretnego żądania wyszukiwarki.
Trafność (1)

Trafność może również ulec zmianie w zależności od aktualnych trendów w branży. Możesz napisać coś, co jest ogólnie ważne tylko dla czytelników. Następnie, gdy coś się zmienia, może to mieć również znaczenie dla Twojego bloga. Kiedy tak się dzieje, musisz być gotowy do przekazywania swoich treści, które nagle stają się bardzo przydatne dla znacznie większej liczby osób.

  1. Wiarygodność – Trafność odgrywa dużą rolę, ale wiarygodność może sprawić, że znajdziesz się na szczycie wyszukiwarek. Tysiące stron internetowych na tysiącach różnych stron internetowych mogą być odpowiednie dla tego samego zapytania, ale wiarygodność to potęga i to, jak strony internetowe się wyróżniają.
Guru Słowo Nazwa Etykieta Naklejka Przewodnik dla nauczyciela Mentor Expert

Wiarygodność może polegać na jakości treści, układzie strony, używanym słownictwie oraz jakości linków prowadzących do strony lub domeny głównej. Możesz być również oceniany na podstawie jakości referencji, które łączysz.

Niska jakość spamerskich taktyk marketingowych zabije wiarygodność. Google chce uczynić internet lepszym miejscem i tak właśnie to zrobią.

  1. Popularność – Popularność może być równie potężna jak wiarygodność, a przynajmniej bardzo dobrze ją uzupełnia. Ilość wysokiej jakości linków naturalnych i sygnałów społecznych Przechodzenie do strony zwiększy wirusowe miłość strony i poinformować Google, że ludzie chcą zobaczyć na tej stronie więcej.
Popularność Buzz krok po kroku rośnie

Google wie, że ludzie chcą najpopularniejszych i najbardziej odpowiednich artykułów, dlatego duże marki zwykle wygrywają ten konkurs. Małe firmy muszą naprawdę rozwijać swoją markę wśród docelowych odbiorców, aby konkurować. Społeczna obecność marki znacznie zwiększy popularność, ale również ilość wysokiej jakości linków prowadzących do Twojej strony. Nigdy nie przestawaj cyfrowo budować swojej marki w Internecie. Zawsze. Zrób to pop.

Te trzy główne punkty pomogą Ci zrozumieć, które wyszukiwarki optymalizują i aktualizują algorytmy. Gdy pogodzisz się z tymi punktami, o wiele łatwiej będzie zbudować strategię.

Model zrównoważonego marketingu

Nadążanie za trendami w branży marketingu w wyszukiwarkach często przypomina oglądanie dzieci grających w piłkę nożną. Wszystkie te dzieci biegają w paczkach, kopią się nawzajem i upadają, próbując kopnąć piłkę. Nikt nie gra ich pozycji i strategii jest niewiele lub wcale. Następnie Google rzuca piłkę w nowym kierunku, a dzieci lub, w tym przypadku marketerzy, biegną w nowe miejsce. W zasadzie wszyscy biegają w kółko.

800px-Youth-soccer-indiana

Gdy usłyszysz, jak ktoś w branży krzyczy „mikrodane”, wszystkie firmy SEO zaczynają konsultować się z klientami w sprawie mikrodanych, mikrodanych, mikrodanych. Następnie „blogowanie gości” zamienia się w spamerskie słowo, ponieważ ktoś wypowiedział negatywny komentarz w centrali Google . Wszyscy marketerzy odwracają się i uciekają od blogowania gości, podając swoje źródło. Ten błędny cykl trwa i trwa, dopóki ludzie po prostu nie opuszczą branży i nie poddadzą się, co jest obecnie dość powszechne.

Jest lepszy sposób niż piłka nożna dla dzieci. Małe firmy i marketerzy nie muszą już uciekać się do następnej najlepszej taktyki. Nadszedł czas, aby marketerzy, firmy, webmasterzy, organizacje przyjęli agresywną strategię, która konsekwentnie działa. W ten sposób coś, co wyglądało na mecz piłki nożnej, stanie się maratonem, który przyniesie rezultaty.

Jako marketerzy wiem, że uwielbiamy te gigantyczne nocne ruchy, ale powolny i stały wzrost jest piękną muzyką dla uszu maratońskiego marketera.

Mając na uwadze tę mentalność maratonu, dojrzały marketer wie, że oszustwo lub ściganie zakrętów, aby wyprzedzić, dyskwalifikuje cię z wyścigu. Niestety wielu marketerów przez lata wierzyło, że mogą oszukiwać Google, a ich witryny płacą za to cenę. Łatwo jest oszukiwać, więc trzymaj się od niego z daleka.

4-punktowy idealny model marketingu cyfrowego

Chcę być teraz osobisty i podzielić się strategicznymi spostrzeżeniami. Pomimo tego, co mogłeś usłyszeć, inwestorzy nie chcą widzieć biznesplanu startupu, chcą model biznesowy . Modele oferują większą elastyczność i kreatywność, podczas gdy plan może go sparaliżować. Modele strategiczne pomagają ustalić wzorce prowadzące do pożądanego celu. Wzory pomagają rozwijać spójność. Konsekwencja prowadzi do sukcesu. Idealna cyfrowa strategia marketingowa wymaga spójnego wzoru połączonego z kreatywnością.

Model marketingu cyfrowego w bezpłatnych wynikach wyszukiwania powinien opierać się na czterech punktach skupienia. Z czasem każda sekcja tego modelu zbuduje markę witryny lub organizacji, co z kolei zwiększy zaufanie, popularność, a ostatecznie konwersje.

Focal Point One

High Sustainable Link Building – „ Link building” to zdanie, którego niektórzy nienawidzą, a niektórzy kochają. W rzeczywistości należy to dziś traktować bardziej jak „zarabianie linków” . Stary tradycyjny sposób pozyskiwania linków był procesem ręcznym, realizowanym przez umieszczanie prostych linków, które nie są już cenione przez Google. Twoje działania związane z budowaniem linków powinny koncentrować się na budowaniu treści, do których ludzie chcą linkować z powodu ich wartości.

Promowanie tych cennych treści jest kolejnym krokiem do zrównoważonego budowania linków. Jednym skutecznym sposobem na to jest komunikacja z webmasterami i pokazanie im, dlaczego powinni odwoływać się do twoich treści na swojej stronie. W ogóle nie powinny być za to płacone, a link do twojego cennego zasobu powinien być odpowiedni, a nie na spamującej stronie internetowej.

Linkowanie nie jest martwe. Wymaga tylko prawdziwej promocji i marketingu treści reprezentujących Twoją markę.

Należy skoncentrować się na witrynach o wyższej jakości, które nie tylko zawierają linki do wszystkich. Łączą się z najlepszymi zasobami, często publikują nowe treści i mają nowoczesny, czysty wygląd.

Świetne treści promowane za pomocą odpowiednich kanałów w naturalny sposób będą tworzyć linki i udostępnienia społecznościowe na stronie podczas snu. Najlepsze treści w sieci będą zawierać najlepsze i najbardziej naturalne linki prowadzące do nich. Trzymaj się z dala od tego, co możesz ręcznie utworzyć, i skup się na komunikacji z innymi, którzy mogą tworzyć dla Ciebie linki.

Linki powinny uzupełniać wysiłki związane z budowaniem marki. Powinny one wysyłać wysokiej jakości osoby polecające do Twojej witryny, rozumiejąc, że z czasem będzie to uzupełniać Twoje działania marketingowe związane z wyszukiwaniem organicznym oraz bezpośredni ruch.

Punkt kontaktowy drugi

Optymalizacja na stronie  każda strona w Twojej witrynie reprezentuje Twoją markę. Twoje działania optymalizacyjne na stronie nie powinny koncentrować się wyłącznie na jakości, ale także na przejrzystości. Obrazy powinny mieć imponującą rozdzielczość i opis jako atrybut alt. Niejasny tekst powinien być połączony ze stroną, która może zaoferować lepszy opis (nawet jeśli nie prowadzi do Twojej witryny). Opisy meta, nagłówki, tytuły, a nawet mikrodane powinny również znajdować się na każdej stronie.

Wysiłki kampanii na stronie powinny stanowić podstawę wszystkich innych działań marketingowych. Oznacza to, że możesz uzyskać cały ruch przychodzący do Twojej witryny, ale jeśli twoja strona nie oferuje wartości ani przejrzystości w ten czy inny sposób, użytkownicy opuszczą ją bez konwersji.

Optymalizacja na stronie zawsze ma coś wspólnego, nawet jeśli jest to tylko odświeżanie lub wydłużanie treści w celu uzyskania większej wartości. Każda strona powinna oferować jakąś wartość, a te wysiłki pomogą ci przekazać tę wartość wyszukiwarkom i odwiedzającym.

Centralny punkt trzeci

Strategiczny marketing treści – treści, które nie są strategicznie umieszczone, często nigdy nie będą widoczne. Każda marka ma grupę docelową, która może być tak duża jak cała populacja lub tylko niewielka grupa ludzi. Strategiczny marketing treści polega na umieszczeniu treści we właściwym miejscu we właściwym czasie . Twoim celem są osoby najbardziej zaangażowane w Twoje treści, więc w naturalny sposób będą je udostępniać i promować, jeśli będą pod wrażeniem.

Strategiczna strona marketingu polega na promowaniu za pomocą właściwych kanałów. W przypadku większych marek najlepszym kanałem może być ich strona internetowa i sieci społecznościowe. W przypadku mniejszych marek wypychanie treści za pośrednictwem wiadomości e-mail, mediów społecznościowych, a nawet płatnych reklam może znacznie przyspieszyć.

Rozważ ten 6-punktowy model, który pomoże Ci w działaniach związanych z marketingiem treści:

  • Badania – treści o wysokiej jakości powinny być dokładnie zbadane, abyś mógł zaoferować światu wspaniałe zasoby.
  • Kreacja – zbierz wszystkie myśli, opinie, badania i wnioski, aby stworzyć jeden wspaniały, cenny zasób.
  • Umieszczenie – Umieszczenie treści we właściwym kanale marketingowym we właściwym czasie. Najprawdopodobniej będzie to Twoja strona internetowa lub gdziekolwiek możesz łatwo komunikować się z odbiorcami.
  • Promocja – najlepsze treści powinny być promowane poprzez marketing w mediach społecznościowych, e-maile, marketing biuletynów lub w dowolnym innym miejscu, w którym komunikujesz się z opinią publiczną.
  • Zarządzanie relacjami – treść może tworzyć i rozwijać relacje. Gdy użytkownicy komentują lub udostępniają Twoje treści, ważne jest, aby zaangażować się z nimi i nawiązać relacje i połączenie. Cykl nie kończy się po wypromowaniu treści. Zaangażowanie to miejsce, w którym zaczyna się lojalność wobec marki, co prowadzi do konwersji na całe życie.
  • Zmiana przeznaczenia – uzupełnia umieszczanie i promocję, a Twoje treści są widoczne w witrynach takich jak PowerPoint, SlideShare, YouTube lub w dowolnym innym sklepie. Tworzenie nowych treści na podstawie starych materiałów ułatwia generowanie nowych możliwości interakcji z odbiorcami.

Focal Point Four – Rozwój mediów społecznościowych

Ludzie są tak przywiązani do mediów społecznościowych, że większość czasu spędzają często na przeglądaniu znajomych zamiast na stronach internetowych. Google + i YouTube to główne platformy społecznościowe, które mogą naprawdę wpływać na rankingi wyszukiwarek w Google, podczas gdy Facebook i Twitter będą miały wpływ na rankingi w Bing. YouTube znajduje się tuż za Google pod względem wyszukiwań , a ponieważ Google zapewnia wyniki wideo podczas wyszukiwania, jest to ważna platforma, na której należy się włączyć.

Rozwój mediów społecznościowych powinien być wykorzystywany głównie do wprowadzania treści i marki. Marki, które śledzą je w kanałach społecznościowych, mają przewagę SEO, ponieważ mają większe szanse na rozprzestrzenianie treści. Tylko z tego powodu warto poświęcić czas i pieniądze na tworzenie i rozwijanie profili społecznościowych dla marki.

Możesz przeglądać strony mediów społecznościowych, takie jak internety w Internecie. Wszystkie duże witryny społecznościowe mają paski wyszukiwania, a ludzie przeszukują je miliony razy dziennie.

Podsumowując

Opracowanie strategii marketingowej w branży, która ciągle się zmienia, może być trudne, ale jeśli będziesz przestrzegać pewnych zasad marketingu marki, Twoja kampania odniesie sukces. Marketing online w celu zwiększenia ruchu związanego z wyszukiwaniem to naprawdę maraton. Bądź cierpliwy, ciężko pracuj, myśl jeszcze mocniej, a kampania zakończy się sukcesem.

admin
admin

No Comments

Write a Reply or Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *