6 WSKAZÓWEK, JAK ZOPTYMALIZOWAĆ STRONĘ GŁÓWNĄ

Twoja strategia SEO jest na najwyższym poziomie. Twój plan marketingowy jest na miejscu. Ludzie dowiadują się o tobie i twoim produkcie. Wchodzą na twoją stronę i zaczynasz odczuwać sukces. Przewody w końcu do ciebie przychodzą! Cały czas planowania i strategii i znowu się opłaca.

Czy po uzyskaniu ruchu w witrynie masz pewność, że układ i zawartość strony głównej są wystarczające, aby utrzymać ten ruch? Czy wystarczy doprowadzić do nawrócenia ?

Strona główna jest prawdopodobnie pierwszą rzeczą, którą zobaczy potencjalny klient, gdy przejdzie do Twojej witryny. Oczywiście istnieją różne sposoby na głębsze zagłębianie się w treść Twojej witryny, ale strona główna jest często bramą do tego wszystkiego. Ze względu na liczbę wyświetleń, które otrzyma jedna strona, muszą istnieć pewne elementy, aby pomóc tym odwiedzającym, dokąd ich potrzebujesz.

Pierwsze wrażenia naprawdę mają znaczenie, szczególnie jeśli chodzi o najczęstsze rzeczy, które potencjalny klient zobaczy w Twojej witrynie. Dobra strona główna może prowadzić do wielu sprzedaży, dlatego ważne jest, aby przemyśleć każdy element.

1. Nagłówek

Nagłówek to w zasadzie tytuł Twojej witryny. Jest to również prawdopodobnie pierwsza rzecz, którą zobaczy użytkownik Twojej witryny. Zazwyczaj nagłówek składa się z maksymalnie 6 do 12 słów. 6 do 12 słów nie wydaje się zbyt wiele, prawda? Nagłówek jest jednak jedną z najważniejszych części strony głównej. W rzeczywistości jedno badanie marketingowe pokazuje, że dobry nagłówek może zwiększyć współczynnik konwersji nawet o 10,4%!

Jak więc stworzyć idealny nagłówek? To może być łatwiejsze niż myślisz. Przede wszystkim najlepiej pamiętać, że pisanie dla całej publiczności jest niemożliwe do osiągnięcia. Spróbuj napisać dla 20 do 30% odwiedzających, którzy najprawdopodobniej kupią po odwiedzeniu Twojej witryny.

Napisz kilka różnych nagłówków, tyle ile potrzebujesz, aby uruchomić te kreatywne soki. Nie usuwaj pomysłów na tym etapie. Czasami możesz kanibalizować części z różnych pomysłów i połączyć je w idealny nagłówek.

Pamiętaj, że nagłówek musi odpowiedzieć na pytanie „Co oferuje mi ta strona?” W ciągu pierwszych kilku sekund od przybycia.

nagłówek

2. Korzyści

Możesz przyciągać potencjalnych klientów ze świetnym nagłówkiem, ale aby się utrzymać, musisz pokazać zalety swojego produktu lub usługi. Ważne jest, aby wymienić to, co robi Twój produkt, ale Twoi klienci będą chcieli wiedzieć, dlaczego Twój produkt ma dla nich znaczenie. Co więcej, będą musieli wiedzieć, dlaczego powinni dostać twoje produkty, a nie coś podobnego od kogoś innego. Wymień swoje korzyści bardzo wyraźnie i pomóż odwiedzającym zrozumieć, dlaczego potrzebują tych produktów i usług.

3. Wezwania do działania

Może naprawdę zirytować klienta, jeśli po poznaniu twoich wspaniałych produktów nie ma prostego i oczywistego sposobu, aby coś z tym zrobić. Niektóre strony internetowe prawie uniemożliwiają znalezienie numeru telefonu, a nawet zamówienie produktu.

Wezwanie do działania to element strony internetowej, który żąda działania od użytkownika. Najpopularniejsze z wezwania do działania ma kształt klikalnego przycisku, który może prowadzić klientów do innych części witryny, gdzie mogą wykonać pożądane zadanie.

Położenie, rozmiar i kolor mają znaczenie, jeśli chodzi o wezwania do przycisków akcji. Upewnij się, że Twoi klienci wiedzą, gdzie mogą udać się na zakup produktu lub dowiedz się więcej o Twoich usługach, zwiększając rozmiar przycisku i używając kontrastowych kolorów.

Zobacz, to proste. Patrz na to:Dowiedz się, jak z nami współpracować!

4. Obrazy

Obrazy są ważne w dzisiejszym świecie . Ludzie zwykle reagują lepiej na obrazy niż długie fragmenty tekstu, a na stronie głównej nie ma nic bardziej zniechęcającego niż ogromne sekcje zastraszającego tekstu.

Jak zwiększyć ruch dzięki Pinnable Images

Zdjęcia, a nawet krótkie filmy, mogą mieć ogromny wpływ na ruch na Twojej stronie. Pamiętaj, aby dołączyć obrazy, które faktycznie odpowiadają Twojemu produktowi i Twojej ofercie. Fotografie z ogólnie wyglądającymi ludźmi biznesu nie będą wystarczająco dobre. Poświęć czas, aby naprawdę zastanowić się, jakich zdjęć użyć.

5. Sukces z klientami

Spójrz na to w ten sposób: kiedy potencjalny klient pojawia się w Twojej witrynie, szuka powodów, by NIE kupować od Ciebie. Szukają powodu do odejścia, a nie powodu, by dać ci pieniądze. Musisz wyeliminować wszelkie zastrzeżenia, które mogą mieć, budując zaufanie tak szybko, jak to możliwe.

studium przypadku

Cytaty zadowolonych klientów mogą być dość potężnym budowniczym zaufania z potencjalnymi potencjalnymi klientami. Nasze społeczeństwo koncentruje się na ustnych zaleceniach i recenzjach. Gdy na stronie głównej umieścisz opinie użytkowników na temat Twojego produktu, może ono budować zaufanie i wzbudzać większe zainteresowanie.

6. Make It Clean

Spraw, aby Twoja strona główna była przyjemna. Możesz dołączyć wszystkie powyższe elementy i nadal nie odniesiesz sukcesu, jeśli strona główna nadal przypomina styl bardziej związany z latami 90. niż profesjonalną, nowoczesną firmą. Czysta, łatwa w użyciu strona główna jest tak samo ważna jak znacząca treść.

Poświęć trochę czasu na zaplanowanie wyglądu strony głównej. Jeśli nie jest to coś, na co chciałbyś spojrzeć, są szanse, że potencjalni klienci również nie będą chcieli na to patrzeć.

Trwałe wrażenie

Najbardziej efektywne strony domowe powiedzą odwiedzającemu dokładnie, gdzie się znajdują, co mogą tutaj zrobić i dlaczego. Sześć powyższych wskazówek to skuteczne sposoby poprawiania różnych części stron, aby upewnić się, że odpowiadasz na te pytania.

Strona główna wymaga szczególnej uwagi. Oznacza to poświęcenie czasu na analizę każdego elementu, przetestowanie zmian i dalsze przekształcanie go w niesamowite narzędzie marketingowe. Najmniejsze rzeczy mogą mieć ogromny wpływ, więc nie ignoruj ​​niczego, gdy zaczniesz ponownie przeglądać swoją stronę główną.

Przed wyjściem odwiedź nasze inne strony internetowe: Naprawa Samcohodów Hybrydowych Naprawa Samochodów Hybrydowych SEO – Warszawa Pozycjonowanie stron w Warszawie, Taxi Lotnisko Radom Transport Bus,Taxi, do z Radomia do WarszawyCPK – Port Lotniczy solidarność – Warsaw Taxi

admin
admin

No Comments

Write a Reply or Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *